Direktlänk till inlägg 19 juni 2011

Riktig slappardag:)

Av Johanna Gustafsson - 19 juni 2011 15:22

Ja som rubriken lyder har det verkligen varit:) Riktigt skönt faktiskt. Började med att en skön sovmorgon. Efter maten tog vi en skön promenad i regnet, dyngsur när jag kom in men skönt var det. Nu har jag precis gjort en äpplekaka, något nytt recept som jag fick utav en jobbarkompis. Den verkar jättesmarrig så jag hoppas verkligen att den blir det. F ska jobba nu ikväll och till kl typ 03 inatt, lite trisst men kan vara skönt att få en ensam-kväll också. Tänkte göra en pastasallad och kolla på någon film/tv-serie:) Åh vad mysigt! Älskar verkligen såna här slappdagar när det är sånt pissväder ute. Alla behöver ha någon latdag.


Helgen för övrigt har varit bra men jag tycker att den går för fort. I fredags åkte vi och handlade lite sen på kvällen gjorde vi jättegod kycklingtacos. Senare blev det att mysa ner oss i soffan och kolla på Anaconda, jag som verkligen avskyr ormar tyckte faktiskt att den var helt okej att kolla på och inte så läskig som jag trodde. Jag menar det syntes ju verkligen att det inte var en riktig orm (men bra gjord ändå) men hade den verkligen sett äkta ut vet i sjuttan om jag vågat kolla på den. Drömde inte ens marddrömmar om ormar på natten sen, bra! Igår åkte vi iväg och skulle kolla på lite bilar men varenda bilfirma var ju stängda, inte visste vi att de hade stängt på helgen under sommaren. Men men, så är det! Vi åkte iaf vidare till A6 och gick och shoppade lite där och käkade lite lättlunch där. På kvällen sen kom pappa hem till oss. Vi åkte iväg och handlade lite gott att äta, jag fick varmrökt lax som pappa betalade, ibland får man bli lite bortskämd:) Jättegott var det iaf! Pappa hade också köpt ny bil, vilken lyxglidare asså. Snygg var den och den passar honom bra!


Så helgen har varit skön och mysig:) Uppskattar såna helger som är oplanerade och lugna. Har varit så himla mycket de andra helger som vi varit lediga så det var väldigt skönt att bara vara hemma.


Nu ska jag fortsätta att njuta av min lediga söndag och bara mysa!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Gustafsson - 15 augusti 2013 00:06

Idag har jag verkligen inte gjort någonting. Typ bara lagat mat, ätit, sovit, surfat och sett film. Borde vara glad över att jag kunnat koppla av och inte göra en massa hela tiden men jag har istället dåligt samvete för att jag varit så lat och inte ...

Av Johanna Gustafsson - 14 augusti 2013 01:29

Har nu varit hemma i typ en vecka, så skönt att vara hemma igen efter allt farande. Bara njöt av att komma hem och få sova i min säng. Direkt när vi kommit hem åkte jag och badade tillsammans med B och åt kvällsmat i det gröna, vi har så trevligt iho...

Av Johanna Gustafsson - 3 augusti 2013 23:16

Nu kommer bilderna från bland annat Helsingborg och Halmstad! Take care:) ...

Av Johanna Gustafsson - 3 augusti 2013 15:59

Idag är det så jäkla varmt ute, typ 28 grader i skuggan och 35 i solen. Ska inte klaga på vädret men detta är lite väl varmt. Man orkar ju inte göra något. Sitter nu nere i källaren och pluggar, surfar och ser på tvn. Så skönt med en kall källare. Br...

Av Johanna Gustafsson - 3 augusti 2013 15:53

I förrgår åkte vi till H i Halmstad och stannade över natten. På dagen badade vi vid Östra Stranden, så härligt att bada i havet. Hade även med oss god fika från Östras bageri. Efter detta åkte vi till Maxi för att handla till vår grillkväll. Vi tänk...

Ovido - Quiz & Flashcards