Alla inlägg den 23 juni 2011

Av Johanna Gustafsson - 23 juni 2011 12:28

Blir så trött på denna bloggplats ibland. Häromdagen gjorde jag ett långt inlägg och la verkligen ner tid på det och så finns det inte med på bloggen. Blir så arg! Kanske dags att byta blogg? Ja det tåls att tänka på!


Idag är jag iaf ledig och det är såå skönt med tanke på att jag jobbar 6 av 7 dagar denna veckan. Längtar så grymt mycket efter semester nu. Men den som spar han har:) Blir kanske att jag är ledig i över fyra veckor, vore väldigt skönt men vi får se hur jag gör. Passa på att vara långledig när man kan. Vi har så himla mycket planerat, så kul. Nu sitter jag iaf och kollar lite på Rederiet. Blir att dra in mot stan om ett tag, vi ska kolla lite på Jula och sånt. Blir nog en härlig dag. Imorgon är det midsommar och jag jobbar HELA midsommarhelgen, helt okej för mig med tanke på att jag snart har semester!


När vi kommer hem från stan blir det väl att tvätta lite och fixa, så skönt att ha det ordning och reda. Får se hur vädret utvecklar sig idag, blir säkert någon promenad sen senare. Åh just nu fick jag en sån där härlig känsla, en känsla som gick genom hela kroppen. Älskar mitt liv just nu, länge sen som det kändes så om det ärligt talat kännts så. Har en sambo som jag älskar så himla mycket och som älskar mig, har en underbar familj och har underbara vänner och arbetskamrater. Älskar livet! Och bättre kommer det bara att bli, vilken underbar känsla. Blir att vara med älsklingen hela dagen och känna hur mycket vi älskar att vara med varandra<3 Mitt lilla hjärta<3


Ha en trevlig dag allesammans!


Jakobs lilla gull. Jag vill också ha en katt!


 

Ovido - Quiz & Flashcards