Alla inlägg den 6 september 2010

Av Johanna Gustafsson - 6 september 2010 23:20

Låter rubriken tala för sig själv för det är verkligen så det är. Det händer något hela tiden vilken är väldigt roligt då vi slipper vara uttråkade. Idag var vi iväg med svärföräldrarna till Väla -Helsingborg. Blev lite shopping och sen en fika. Nu ikväll har tiden gått jättefort, när vi kom hem så tog älsklingen en promenad och sedan blev det kvällsmat och en del sittande vid datorerna. Tanken var att vi skulle se en film, men det hann vi tydligen inte med, får bli imorgon istället.


Imorgon vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på, hm. Kanske blir att träffa Fidde på kvällen eller så. På dagen får vi se vad som händer, någon impulsgrejj kanske. På onsdag däremot åker vi till Lund till Fredriks mormor och hälsar på. Tänkte även passa på att åka till hans kusin också och se hans nybyggda hus. Man får passa på när man ändå är här nere. Blir antagligen att äta lunch ute på stan tillsammans med älsklingens mormor. Hon är bara så söt. Hon är 97 år och hur pigg som helst, hur kul som helst. Som på bröllopet tex hon var med hela kvällen och kom nog inte hem fören vid kl 02 eller nått sånt. Jag menar vilken 97-åring skulle orka med det? Och hur många 97-åringar lever överhuvudtaget? Hon satt där hela kvällen och slumrade inte till någon gång. Då är man pigg!


Just ja, jag skulle ju skriva hur bröllopet var, men tror jag tar det imorgon. Orkar inte nu. Har suttit och gått igenom alla bilder vi tog och kollat på det vi filmat. Funderar på att framkalla lite bilder och sen göra ett fotoalbum till min svägerska som hon kan få som julklapp. Tror jag är uppskattat.


Nä nu ska jag ta och ladda in dem sista bilderna från mobilen och sen ta och gå och lägga mig om ett tag.


Just det, satt och gick igenom lite gamla cd-skivor förut och hittade massa gamla bilder, jättekul! De äldsta är sen 6 år tillbaka.


En del bilder på mina katter, men bara en av dem som finns i livet.


      

RIP Skrollan                  Älskade Findus            RIP Molly  


Några andra bilder:


          


Ovido - Quiz & Flashcards