Alla inlägg den 25 februari 2010

Av Johanna Gustafsson - 25 februari 2010 21:49

  


Yeees har fått sommarjobb och inte på vilket ställe som helst, utan på psykiatrin på lasarettet:D Hur kul som helst. Kommer bli jättespännande. Men lite nervös också så klart. Men det ska nog gå bra.


För övrigt går det väl ganska bra nu. Har det jättebra på praktiken. Känns jättekul att träffa lite pensionärer igen, dem är så goa:) Så roligt att sätta sig ner och prata med dem. Dem känner sig så ensamna ju och dem blir verkligen jätteglada när jag tar mig tid och sätter mig ner och pratar.


Imorgon är det fredag, gud så skönt:D Jobbar 7-16, helt okej. Ska träffa Annie sen när jag slutat, ska bli riktigt kul:D


Nä har väl inte så mycket mer att skriva just nu, tänkte bara uppdatera mig lite hehe:P Ha en bra helg alla  

Ovido - Quiz & Flashcards