Alla inlägg den 17 februari 2010

Av Johanna Gustafsson - 17 februari 2010 21:55

Hej där!


Är väl på tiden att jag skriver lite i min blogg, som jag lovat. Men har lite annat att göra om dagarna och det är så skönt. Inte kul att bara sitta hemma och dagarna bara går utan att någonting vettigt händer. Nu känns det som att det börjar lossna och jag hoppas på att få börja jobba snart. Börjar praktik på måndag och är där 9 veckor. Känns helt okej, känns som jag kommer att trivas där. Jag ska alltså vara på ett äldreboende som också har demensavd (som jag är intresserad av). Hoppas jag kan få börja jobba extra där, skulle vara så bra, vill ha pengar och ett jobb!


Väntar på att få besked om sommarjobb, borde få veta imorgon eller iaf under veckan. Hoppas hoppas! :) Känns iaf bra att ha två stycken på gång:) Ringde någon igår från privat nummer, gaaah, hur ska jag kunna veta vem det är. Men den personen borde väl ringa igen om det var något viktigt. Hatar privata nummer och när ingen lämnar något meddelande, kan ju inte gissa vem det är.


Ledig nu fram till måndag, ganska skönt faktiskt. Imorgon blir det att träffa Jossan på Ikea:) Ska bli kul, riktigt länge sedan vi sågs. Roligt när man har lite saker planerade. På fredag blir det att umgås med älsklingen och åka och simma och handla och så. Har inte träffats så jättemycket sista tiden, när båda har haft saker att göra om dagarna. Han har börjat jobba och jag har haft utbildningen, men det känns så jäkla bra. Men känns himla tråkigt nu när kursen är över, haft så roligt och träffat så många underbara människor. Ni har verkligen stöttat och jag känner mig trygg med er. Trodde aldrig att jag skulle våga stå och prata så där inför en grupp utan att skaka:) Kändes jättebra. Har kunnat öppna mig för er och prata inför grupp som jag tycker är jättejobbigt. Har lärt mig så mycket, ångrar aldrig att jag gick den kursen. Hoppas vi ses nu efter kursen också, saknar er. Ni är bara för goa:)


Nä finns säkert mycket att skriva om, men jag är så dålig på att formulera mig och få det att se bra ut, så jag ger upp nu. Känns bara som jag skriver massa babbel hehe:P Skriver igen en annan dag. Ha det så bra  

Ovido - Quiz & Flashcards