Alla inlägg den 2 februari 2010

Av Johanna Gustafsson - 2 februari 2010 21:44

Jag älskar dig Fredrik Blomqvist! Du är det bästa som någonsin hänt mig<3




Hej igen!


Har väl endel att skriva om, men orkar inte skriva så mycket nu. Är så trött. Blir långa dagar nu när man har utb, men himla kul är det:D Skratta minst lika mkt idag haha. Kanske har ett sommarjobb på g också;) Vill verkligen! Känns som att det börjar vända nu på jobbfronten och jag ångrar verkligen inte att jag började den här kursen. Ska ju ut på praktik om bara någon vecka. Vill vara inom psyk eller någon demensavd.


Ska nog ta och krypa ner i sängen nu och sova, ska upp vid 4.20 och skjutsa älsklingen till Swebus, första gången han ska få köra själv:) Synd bara att det ska bli oväder igen, har redan börjat blåsa endel här, snöar kanske också.


Nu säger jag godnatt!     

Ovido - Quiz & Flashcards