Alla inlägg den 14 februari 2010

Av Johanna Gustafsson - 14 februari 2010 19:29

  

 

Till min älskling på alla hjärtans dag: Fredrik du är den person som betyder mest för mig och jag älskar dig så mycket, det går inte att beskriva med ord. Du är den som får mig att le och må bra och utan dig vet jag inte vad jag skulle göra, du är mitt liv<3

 

Sorry länge sedan jag uppdaterade min blogg, men har haft så mycket annat att göra som tex intervjuer och kurs:) Känns så skönt att ha något att göra om dagarna och kursen känns så bra och träffat en massa härliga människor:) På tisdag slutar kursen vilket känns väldigt konstigt, tiden har gått så himla fort. Men sen blir det praktik:) Jag ska vara på ett äldreboende och hoppa runt på lite avd, bland annat demens som jag är intressarad av. Får se om jag ska sommarjobba där eller om det blir beroendeavd på lasarettet. Båda känns så bra, så det blir inte lätt att välja om man kommer i den sittsen.

 

Helgen har gått så himla fort, det var ju nyss fredag liksom. Men det har varit ett härlig helg med massa mys med älsklingen på alla hjärtans dag och allt. Var i Skövde igår och tittade lite. Ser fram emot en ny vecka och se vad den kommer att ge, antagligen väldigt mycket (hoppas jag).

 

Har inte så mycket mer att skriva om just nu. Ha en fortsatt bra alla hjärtans dag<3

Ovido - Quiz & Flashcards