Alla inlägg under juni 2010

Av Johanna Gustafsson - 3 juni 2010 21:30

Nu känns det som att sommaren är här, helt underbart! Måste försöka komma ut mer i solen och försöka bli lite brun...


Igår var jag och älsklingen i Gränna och åkte över till Visingsö. Helt underbart väder! Och Fredrik var verkligen facinerad av Visingsö, han som aldrig varit där. Det är så fint och jag blev så badsugen, men är fortfarande väldigt kallt i vattnet. Pratade med lillebror för ett tag sedan och han har visst redan tagit första doppet. Lär nog dröjja lite till för min del.


Tillbaka till Visingsö då; gick runt lite där och bara kände vilken härlig sommarvärme det var. Vi bestämde oss för att åka moped till Gränna nästa gång och ta med den över till di till ön och åka omkring:) Då får man ju se så mycket mer! Köpte glass också, måste va typ första kulglassen för i år:P Sen innan vi åkte hem köpte vi nyrökt fisk och tog med oss hem, fy sjuttan vad gott. Blev röding, lax och sik:D


Idag har dagen bara sprungit iväg känns det som. Var på intro mellan kl 15-19, info om allt möjligt inför sommaren.


Och imorgon funderar jag på att ta bilen och åka hem till Östergötland över dagen och hälsa på lite:) Fredrik ska ju jobba. Sitter och bestämmer lite. Hoppas det blir lika fint väder då:)


Nä nu blir det att ta en liten kvällspromenad med älsklingen innan han måste gå och lägga sig för att orka upp till jobbet imorgon. För min del är det helg nu:D Och nästa vecka är jag så gott som ledig hela veckan. Hoppas jag får skattepengarna snart så vi kan åka till Ullared snart, längtar som sjuttan!


Hej hej!


Bilder från Visingsö kommer senare

Ovido - Quiz & Flashcards