Direktlänk till inlägg 8 juni 2010

Regn regn och åter regn!

Av Johanna Gustafsson - 8 juni 2010 21:22

... men det gör mig inget! (Iaf inte för tillfället). Den klassiska svenska sommaren är här. Men hoppas inte det blir så här hela sommaren. Vill ha mer sol, men efter regn så kommer ju faktiskt solsken. Ska ta vara på dagarna nu när man är ledig lite, även om det är sol eller regn. Haft en riktigt mysig helg med älsklingen. I söndags blev det en riktigt myskväll med grill vid Vättersjön:) Vädret var ju inte jättebra, men det regnade ju inte och det är ju huvudsaken. Blev en riktigt lyckad kväll! Måste göras om snart igen.


Igår blev det en riktigt städdag. Det var så himla smutsigt här hemma, så det var verkligen behövligt. Passa på när det är dåligt väder. Finns ju inget skönare än att gå och lägga sig i en nystädad lägenhet i en renbäddad säng  


Idag har väl inte hänt så himla mycket, lite fix här hemma. Och liten sväng med moppen, shit vad fint den går. Invigde även min hjälm som jag köpte igår, himla fin och billigt blev det, halva priset på den. Nu på kvällen har jag sett filmen: Det enda rationella, ganska konstig film men okej att se.


Väntar på att skattepengarna ska komma in på mitt konto, vill åka till Ullared ju. Om det blir som jag vill (som jag hoppas) så får jag pengarna snart så vi kan åka till Ullared på torsdag  


Älsklingen är iväg och jobbar och kommer hem vid 22.30, så jag har lite ensam-tid här hemma, kan vara skönt ibland. Funderar på vad jag ska ta och hitta på nu, måste ta vara på min lediga tid! Blir kanske lite pyssel med mitt fotoalbum, bara för att det är så kul  


Hade även en mycket trevlig fredag när jag var hemma hos mamma över dagen och hälsade på! Var först en sväng hos pappa och sen åkte jag vidare till Motala och träffade J. Gick och kollade på studenten där i stan och träffade S, M och L där trevligt:)


Nä, ta vara på tiden var det ja, hej hej .


Inga bilder idag heller, har tydligen inte laddat in bilderna från Visingsö ännu!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Gustafsson - 15 augusti 2013 00:06

Idag har jag verkligen inte gjort någonting. Typ bara lagat mat, ätit, sovit, surfat och sett film. Borde vara glad över att jag kunnat koppla av och inte göra en massa hela tiden men jag har istället dåligt samvete för att jag varit så lat och inte ...

Av Johanna Gustafsson - 14 augusti 2013 01:29

Har nu varit hemma i typ en vecka, så skönt att vara hemma igen efter allt farande. Bara njöt av att komma hem och få sova i min säng. Direkt när vi kommit hem åkte jag och badade tillsammans med B och åt kvällsmat i det gröna, vi har så trevligt iho...

Av Johanna Gustafsson - 3 augusti 2013 23:16

Nu kommer bilderna från bland annat Helsingborg och Halmstad! Take care:) ...

Av Johanna Gustafsson - 3 augusti 2013 15:59

Idag är det så jäkla varmt ute, typ 28 grader i skuggan och 35 i solen. Ska inte klaga på vädret men detta är lite väl varmt. Man orkar ju inte göra något. Sitter nu nere i källaren och pluggar, surfar och ser på tvn. Så skönt med en kall källare. Br...

Av Johanna Gustafsson - 3 augusti 2013 15:53

I förrgår åkte vi till H i Halmstad och stannade över natten. På dagen badade vi vid Östra Stranden, så härligt att bada i havet. Hade även med oss god fika från Östras bageri. Efter detta åkte vi till Maxi för att handla till vår grillkväll. Vi tänk...

Ovido - Quiz & Flashcards