Alla inlägg den 24 juni 2013

Av Johanna Gustafsson - 24 juni 2013 14:28

Direkt efter att jag publicerade inlägget så började regna, skumt. Lite läskigt ibland, när jag förutser saker och så händer det och så här på en gång, lite läskigt. Nu njuter jag i soffan framför massa filmer på tvn och försöka bli helt frisk från förkylningen

Av Johanna Gustafsson - 24 juni 2013 14:26

Gick jättebra hos läkaren idag, jag och läkaren var väldigt överens om att nu börjar det vända och att jobba 50% fram till semestern är perfekt för mig. Så den 18 juli kl 21 går jag på semester? Jag behöver väl inte säga att jag längtar? Allt känns så mycket lättare nu!

Efter läkarbesöket åkte vi och handlade och sedan åkte vi upp till Västersjön och åt sen frukost och gick runt sjön, skönt. Men träffade på en huggorm, inte lika mysigt usch! ?Nu är jag hemma och bara tar det lugnt, Fredrik är iväg och kollar lite på Elgiganten och Jula.

Funderar på att sy lite senare (mitt stora nya intresse), började med en mössa och två dregglisar igår:) Så kul att ha funnit detta intresse. Det började i januari när jag fick en symaskin i födelsedagspresent. Intresset blev så stort så jag har fått mängder av beställningar på främst mössor men även dregglisar, så himla kul. När intresset blev så stort och jag kände att min symaskin inte räckte till mina behov gick jag och köpte en lätt begagnad för 6000kr (en riktigt fin maskin), ny kostar den 14 000kr. Är så nöjd med min nya maskin och fick ganska snabbt sålt min gamla?

Nä nu ska jag slösurfa och kolla på Rederiet?

Regnade massor igår, idag har det varit uppehåll än så länge. Mig gör det inget om det kommer mer regn idag, mysigt när man är inne. Om det regnar massor nu blir det kanske fint till semestern?

Ovido - Quiz & Flashcards