Alla inlägg den 21 juni 2013

Av Johanna Gustafsson - 21 juni 2013 17:40

Lånade lite gamla VHS-filmer hos mamma och har lämnat in dem för att få dem på dvd. Var sååå kul att kolla på. Vilka minnen! Skrattade åt både mig och min bror och åt min minsta lillebror kunde man bara le åt -så sjukt söt! Har han varit så liten, har jag varit så liten? Så kul!

Fick även se mina gamla fröknar Fia och Pia, de var så snälla, två favoriter! Minnen?

Av Johanna Gustafsson - 21 juni 2013 17:34

I början av juni var jag, Fredrik, pappa och Jennifer på Rix fm festival här på A6. Grym kväll, grymma artister:) Tog en massa bilder som jag tänkte visa. Artister som var där var bland annat Danny, Anton Ewald, Oskar Zia, State of drama mm mm:)

Av Johanna Gustafsson - 21 juni 2013 17:27

Nu är jag tillbaka igen efter ett långt uppehåll! Nu känner jag suget efter att börja blogga igen. Har varit lite mycket sista tiden som gjort att jag inte haft lust till visa saker men nu är jag snart på banan igen. Har varit/är sjukskriven en längre tid. Har blivit lite föööör mycket jobbigt sista tiden och tankarna och huvet har kört sitt egna race och jag är helt slutkörd, detaljer går jag ej in på...

Då var det midsommar då och ca fyra veckor till den efterlängtade semestern! Blir en lugn midsommar med Fredriks kompis då jag lätt får infektioner nu när kroppen är ne

Ovido - Quiz & Flashcards