Direktlänk till inlägg 24 juni 2013

Läkarbesök/sjukskrivning!

Av Johanna Gustafsson - 24 juni 2013 14:26

Gick jättebra hos läkaren idag, jag och läkaren var väldigt överens om att nu börjar det vända och att jobba 50% fram till semestern är perfekt för mig. Så den 18 juli kl 21 går jag på semester? Jag behöver väl inte säga att jag längtar? Allt känns så mycket lättare nu!

Efter läkarbesöket åkte vi och handlade och sedan åkte vi upp till Västersjön och åt sen frukost och gick runt sjön, skönt. Men träffade på en huggorm, inte lika mysigt usch! ?Nu är jag hemma och bara tar det lugnt, Fredrik är iväg och kollar lite på Elgiganten och Jula.

Funderar på att sy lite senare (mitt stora nya intresse), började med en mössa och två dregglisar igår:) Så kul att ha funnit detta intresse. Det började i januari när jag fick en symaskin i födelsedagspresent. Intresset blev så stort så jag har fått mängder av beställningar på främst mössor men även dregglisar, så himla kul. När intresset blev så stort och jag kände att min symaskin inte räckte till mina behov gick jag och köpte en lätt begagnad för 6000kr (en riktigt fin maskin), ny kostar den 14 000kr. Är så nöjd med min nya maskin och fick ganska snabbt sålt min gamla?

Nä nu ska jag slösurfa och kolla på Rederiet?

Regnade massor igår, idag har det varit uppehåll än så länge. Mig gör det inget om det kommer mer regn idag, mysigt när man är inne. Om det regnar massor nu blir det kanske fint till semestern?

 
 
Ingen bild

AFA Försäkring

25 juni 2013 08:34

Hej!

Jag jobbar med uppsökande kundtjänst för AFA Försäkring och såg att du skriver att du är sjukskriven.

Du kan ha rätt till ersättning från oss om du jobbar på en arbetsplats som har kollektivavtal (och 90% av alla anställda i Sverige täcks av kollektivavtal).

Här kan du läsa mer om vår sjukförsäkring: www.afaforsakring.se/sjukforsakring

Ring oss på 0771-88 00 99 mellan 8-17 på vardagar så kan vi hjälpa dig vidare.

Vill du veta mer om uppsökande kundtjänst och hur vi hittade dig kan du läsa det här:
www.afaforsakring.se/uppsokande_kundtjanst

Vänliga hälsningar
Fredrik
AFA Försäkring

Johanna Gustafsson

6 juli 2013 01:58

Hej!

Tack för detta men jag har redan anmält min sjukskrivning till er. Väntar på besked från er.

Med vänlig hälsning, Johanna

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Gustafsson - 15 augusti 2013 00:06

Idag har jag verkligen inte gjort någonting. Typ bara lagat mat, ätit, sovit, surfat och sett film. Borde vara glad över att jag kunnat koppla av och inte göra en massa hela tiden men jag har istället dåligt samvete för att jag varit så lat och inte ...

Av Johanna Gustafsson - 14 augusti 2013 01:29

Har nu varit hemma i typ en vecka, så skönt att vara hemma igen efter allt farande. Bara njöt av att komma hem och få sova i min säng. Direkt när vi kommit hem åkte jag och badade tillsammans med B och åt kvällsmat i det gröna, vi har så trevligt iho...

Av Johanna Gustafsson - 3 augusti 2013 23:16

Nu kommer bilderna från bland annat Helsingborg och Halmstad! Take care:) ...

Av Johanna Gustafsson - 3 augusti 2013 15:59

Idag är det så jäkla varmt ute, typ 28 grader i skuggan och 35 i solen. Ska inte klaga på vädret men detta är lite väl varmt. Man orkar ju inte göra något. Sitter nu nere i källaren och pluggar, surfar och ser på tvn. Så skönt med en kall källare. Br...

Av Johanna Gustafsson - 3 augusti 2013 15:53

I förrgår åkte vi till H i Halmstad och stannade över natten. På dagen badade vi vid Östra Stranden, så härligt att bada i havet. Hade även med oss god fika från Östras bageri. Efter detta åkte vi till Maxi för att handla till vår grillkväll. Vi tänk...

Ovido - Quiz & Flashcards