Alla inlägg den 14 september 2011

Av Johanna Gustafsson - 14 september 2011 23:54

Är väl typ lika trött som igår kväll, men lite piggare idag ändå. Har lyckats få lite längre sömn inatt, så jäkla behövligt känner jag. Den sista tiden har det varit så mycket hela tiden. Inte en lugn stund. Är nu ledig i två dagar eller bara en dag kvar och då tänker jag bara ta det lugnt. Idag var det möte på jobbet i ca 2 h, typiskt att det var på min lediga dag, men men. Var mycket att ta upp så det var ju bra att man gick dit. Skulle egentligen ha åkt till Lager 157 med Josefine, men det får vi planerar in längre fram. Så mycket saker uppbokade. Nu är nästan varje helg uppbokad både i september och oktober.


 Man är ju så dum ibland, ikväll tänkte jag att jag skulle ta det lugnt men det slutade med att jag ställde mig och gjorde risgrynsgröt samtidigt som jag fixade en lyxig fruktsallad. Inga avancerade saker så men kunde lika gärna gjort det en annan dag och bara tagit det lugnt. Efter det blev det att packa upp resten av alla Ullaredspåsar som jag inte prioriterat att packa upp. Hade tänkt att baka bullar imorgon men det har jag bestämt mig för att flytta upp, behöver ju inte göra det, var bara en sak jag på så där.


Nog om det, har precis skickat in en intresseanmälan på en lägenhet. Hoppas vi får komma och kolla på den. Har även kollat på Bonde söker fru, ganska bra program det där. Snart tänker jag krypa ner i sängen och kanske setta på någon film eller så, mys!


Har inte blivit så mycket bloggande på den sista tiden, men inte haft så mycket tid till det. Och på kvällarna har jag varit så grymt trött men så är det ibland. Imorgon ska jag iaf ta en rejäl sovmorgon.


Ska dra nu, ska kolla upp min fot som jag helt plötsligt fått värk i. Har kanske vrickat till den eller nått, konstigt.


Hej så länge!

Ovido - Quiz & Flashcards