Alla inlägg den 1 september 2011

Av Johanna Gustafsson - 1 september 2011 21:22

Haft en ledig dag och den har bland annat tillbringats på Adelövs marknad. Jättemysigt verkligen! Visste inte ens vart det låg innan men sen igår på jobbet så var det några arbetskamrater som sa att det var marknad där som idag. Blev väldigt sugen på att åka dit så jag lyckades få med sambon. Vädret var verkligen kanon och det var en ganska stor marknad. Jag handlade lite marknadskonfekt (ett måste på marknad), diskmedels-flaska i porslin (gillade inte den gamla vi har), en massa strumpor och så kanske något lite mer. Sparar mig till Markarydsmarknad som är nästa helg, åh det ska bli så mysigt.


Nu sitter jag här framför datorn och kollar lite. Har lagt ut lite saker på Tradera, roligt när folk budar:) Har även spelat lite Mario med älsk men jag är sån dålig förlorare så jag tröttnade hehe. Känner mig varm och konstig. Bara man inte blir sjuk eller nått. När vi skulle åka hem så frös jag skitmycket när vi var inne på Netto, kanske var kallt där inne men tror sjuttan jag har något i kroppen. Men så länge det bara stannar så så är det lugnt. Men nu är ju typ hösten här och då kommer ju även förkylningarna.


Imorgon börjar jobbarhelgen men det känns helt okej. Har ju varit ledig massa helger nu så. Ganska skönt att jobba helg, oftast mycket lugnare och så. Sen brukar helgen gå väldigt fort. Ledig både måndag och tisdag, det ska bli jäkligt skönt! När man bara är ledig en dag så känns det knappt, man hinner inte varva ner riktigt och dagarna går så fort.


Förestän nu har vi fått ett prisförslag och förslag på boende och så, woho. Men vi ska ändra några saker sen kanske vi bokar. Vore så jävla häftigt asså. Ett hotell som han tagit fram till oss var jäkligt coolt asså, shit. Ett 4-stjärnigt hotell med pool och grejjer, inte helt fel. Så nu blir det att spara, spara!


Nä nu ska jag ta och hitta på nått anna och försöka komma i säng skapligt. Godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards