Direktlänk till inlägg 29 augusti 2011

Spara, spara, spara:D

Av Johanna Gustafsson - 29 augusti 2011 22:33

Ja nu gäller det verkligen att spara pengar för nästa år blir det kanske en resa igen och vart det blir det avslöjar jag inte förens jag vet att det blir av. Fy sjuttan vad grymt det vore asså, helt sjukt. Kan nog kanske till och med bli bättre än Florida och jag menar Florida var ju inte direkt dåligt om man säger så, det är det absolut roligaste och häftigaste jag gjort i mitt liv. Så nu gäller det att spara så mycket det bara går och det kommer gå!


Just nu har jag en härlig känsla inom mig; det går bra nu! Har sagt det förr men säger det igen; Jag trivs så jäkla bra på mitt jobb! Idag har jag i skrattat i stort sett hela dagen:) Härliga tanter. Men mindre kul att Jossan slutade idag, buhu:( Men det är ju inte så att hon kommer flytta härifrån så vi kommer ju ha kontakt ändå vilket jag tycker är jätteroligt. En plan vi har är att åka till Lager 157, vore jättekul asså. Det gäller bara att spika ett datum. Vi var först inne på Ullared (vilket också vore jäkligt kul) men så var det de här med att få tiden att stämma ihop. Får ta med min kära sambo och åka och shoppa av oss, julklappar och grejjer. Helt sjukt ju, det är ju snart jul igen och jag är ledig woho. Denna jul kommer vi vara hemma hos min familj, så mysigt. Jag kanske är knäpp eller så men jag njuter verkligen nu när det börjar bli mörkare och kallare ute, myser som bara den. Älskar att sätta på mig varma sköna myskläder, tända ljus, gå härliga höstpromenader, mysa framför tvn med en bra film. Men jag älskar ju såklart sommaren också, älskar ju att bada vilket jag saknar grymt mycket under hösten, vintern och våren. Tog iaf ett dopp i helgen och det var inte så kallt men det var nog sista doppet för i år?


Börjar bli lite trötter, somnade inte förens vid 01-02 inatt. Kunde verkligen inte somna. Hopplöst är det när det blir så. Inatt hoppas jag iaf på att få somna gott och det bästa av allt är ju att jag har sovmorgon imorgon, börjar inte förens 15.45:) Lång arbetsvecka, 6/7 dagar jobbar jag men det går bra det också. Tiden går ju så fort.


Nä nu får det ta och räcka för idag tror jag! Borde ju egentligen skriva lite oftare så man inte hinner glömma bort vad man redan skrivit eller vad man gjort den senaste tiden men jag prioriterar annat.


Pöss hej!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Gustafsson - 15 augusti 2013 00:06

Idag har jag verkligen inte gjort någonting. Typ bara lagat mat, ätit, sovit, surfat och sett film. Borde vara glad över att jag kunnat koppla av och inte göra en massa hela tiden men jag har istället dåligt samvete för att jag varit så lat och inte ...

Av Johanna Gustafsson - 14 augusti 2013 01:29

Har nu varit hemma i typ en vecka, så skönt att vara hemma igen efter allt farande. Bara njöt av att komma hem och få sova i min säng. Direkt när vi kommit hem åkte jag och badade tillsammans med B och åt kvällsmat i det gröna, vi har så trevligt iho...

Av Johanna Gustafsson - 3 augusti 2013 23:16

Nu kommer bilderna från bland annat Helsingborg och Halmstad! Take care:) ...

Av Johanna Gustafsson - 3 augusti 2013 15:59

Idag är det så jäkla varmt ute, typ 28 grader i skuggan och 35 i solen. Ska inte klaga på vädret men detta är lite väl varmt. Man orkar ju inte göra något. Sitter nu nere i källaren och pluggar, surfar och ser på tvn. Så skönt med en kall källare. Br...

Av Johanna Gustafsson - 3 augusti 2013 15:53

I förrgår åkte vi till H i Halmstad och stannade över natten. På dagen badade vi vid Östra Stranden, så härligt att bada i havet. Hade även med oss god fika från Östras bageri. Efter detta åkte vi till Maxi för att handla till vår grillkväll. Vi tänk...

Ovido - Quiz & Flashcards