Alla inlägg den 2 augusti 2011

Av Johanna Gustafsson - 2 augusti 2011 16:14

Nu har äntligen sommaren kommit igen på riktigt. Så himla härligt. Men ändå sitter jag här framför datorn. Sitter i en sval källare hemma hos svärf. Hade hellre legat på stranden en sån här dag men F och hans pappa håller på och vaxar bilarna, hur man nu kan välja att göra det i ett sånt här stekande väder. Men de vill väl få det gjort antar jag. När de är färdiga blir det nog iaf att åka och bada någonstanns och sen ev gå runt sjön när det blivit lite svalare.


Igår var det också en sån härlig och varm dag. Vi åkte till Krisitianstad och Fidde fick också följa med. Första gången jag besökte denna stad och den var faktiskt väldigt fin. Anledningen till att vi åkte dit var att jag hade kollat ut ett chippat och hyffsat billigt Nintendo Wii där borta och det bara ville jag ha efter att väntat länge. Så nu har jag äntligen ett rött chippat, softmodat Wii :) Bara jag får ordning på mina hårddiskar så kommer jag få runt 60-70 spel, wiho. Lönar sig verkligen att köpa ett lite dyrare Wii som är chippat och allt. Tänk tex att ett spel kostar i genomsnitt 250 kr det blir ju liksom närmare 17 000 kr så man tjänar ju in de pengarna snabbt. Längtar tills vi kommer hem så vi kan sätta upp det och börja spela hehe. Finns ju så himla många spel, många många mer än vad jag trodde. Efter Kristianstad åkte vi vidare ner mot Åhus där jag heller aldrig har varit. Åh så fint det var och så härligt med havet. Blev ett skönt svalkande dopp där. Lyckad dag som avslutades med skräckfilm hemma hos Fidde:)


Nu ska jag leta vidare efter en alt hårddisk och lite annat smått och gott, internet är ju kanon!

Ovido - Quiz & Flashcards