Alla inlägg den 24 augusti 2011

=)

Av Johanna Gustafsson - 24 augusti 2011 00:12

Var ett tag sen sist men nu är jag tillbaka, för tillfället i alla fall. Har nu börjat att jobba igen och det känns faktiskt jätteskönt, roligt att träffa mina tanter igen och mina härliga arbetskamrater. Hur vet man att man trivs på jobbet? Jo det har jag svaret på -det är när man skrattar och har roligt! Och det har vi garanterat! Idag har det blivit mycket skratt vill jag lova, så härligt. Känns så skönt när man gör nytta och får en annan person att skratta och vara glad. Älskar mitt jobb, älskar är ett starkt ord men jag tycker verkligen om mitt jobb, väldigt mycket. Man får så mycket tillbaka.


Imorgon är rättare sagt idag är jag ledig, så skönt. Ska ta en rejäl sovmorgon, varit så trött idag efter att gått upp straxt innan 06, för tidigt! Älsk är iväg och jobbar fram till kl 04. Snart dags att krypa ner i sängen och kolla lite på Rederiet. Imorgon blir det att köpa Skilda världar s03 som kommer ut på DVD, tror det var så iaf. Blir även att göra några ärenden på stan, borde även klippa mig men vi får se hur det blir med det hehe. Borde även lägga ut en massa saker på Tradera, men har inte haft någon ork eller tid till det ännu, kanske gör det imorgon. Låter bättre när man säger att man borde än att säga att man måste. Finns inga måsten, men det finns mycket saker som borde bli gjorda hihi. Är även ledig i helgen, gött gött! Se vad som händer då och se om älsk också är ledig annars får jag roa mig på egen hand:)


Nä nu blir det inte så mycket mer skrivande, lite uppdatering blev det iaf -bättre än inget.


Jo förestän det borde nämnas -såg precis klart på filmen "Hur många lingon finns det i världen" och den var så bra, så gripande. Satt och tjöt i slutet av filmen, blev så jäkla rörd. Jag kan verkligen inte förstå mig på sånt folk som inte kan acceptera/bry sig om de personer som har ett handikapp. De är ju precis helt "vanliga" människor och minst lika mycket värda som oss andra. Se bara på denna film så får man verkligen se att de kan också! Om du inte sett den -se den då idag!!!

Ovido - Quiz & Flashcards