Alla inlägg den 26 juli 2010

Av Johanna Gustafsson - 26 juli 2010 23:53

Om fem minuter kommer lönen in på kontot:) Inte skitstor lön men betydligt mer än vad man har fått från a-kassan. Så himla skönt att tjäna ihop en massa pengar igen! Nästa månad kommer jag däremot få en riktigt stor lön:D Fyfan vad gött!


Kan inte förstå vart denna helg tagit vägen. Fastän jag jobbat tre nätter denna helg så har det gått supersnabbt, vilket kan vara lite skönt när man jobbar. Har gått hur bra som helst. Trivs riktigt bra med mitt jobb, men nu är det bara 9 nätter kvar. Tiden går SÅ fort. Har så kul med jobbarkompisarna på natten, spelar kort, löser korsord, skrattar och pratar, ser på film mm. Tiden går ju fort när man har roligt, men första natten (eller om det var andra natten) var riktigt seg, var skittrött. Nu är jag ledig imorgon och det ska bli väldigt skönt, ska bara vara hemma och fixa. Borde städa, bädda rent och tvätta. Skönt att få det gjort. Kanske blir att kolla lite i någon affär också när man fått lön;)


Läste på FB att det var ett väpnat rån på Östenssons i lilla Bbg igår, hemskt asså. Vart ska allt sluta? Blir bara mer och mer skit här i Sverige! Hur tänker folk som begår såna här brott!


Blir ett kort inlägg idag, har inte så jättemycket att skriva om.


En bild på min fina mamma och hennes man  


  

Ovido - Quiz & Flashcards