Alla inlägg den 24 april 2010

Av Johanna Gustafsson - 24 april 2010 10:38

Är det inte helt underbart att vakna upp på morgonen med den man älskar och höra hur fåglarna kvittrar och hur solen tränger in genom persiennerna:) Har sovit så gott inatt och vad jag vet har jag inte drömt några mardrömmar:) Har precis ätit frukost och drack en kopp te, var lite rosslig i halsen när jag vaknade, men får hoppas att det bara är tillfälligt och försvinner.


Råkade fastna lite vid datorn nu för att kolla FB (som inte fungerar att gå in på suck), men det blev ett blogginlägg istället. Ska snart hoppa in i duschen, så skönt. Då känner man verkligen att man vaknar. Sen blir det kanske att gå någon promenad innan älsklingen börjar jobba. Vill ju att han ska vara hemma idag, men men, pengar får han ju och det är ju bra! Får försöka roa mig själv, kanske drar till Rusta eller någon rolig affär och kollar lite. Sen har jag lite att pyssla med här hemma. Kanske blir att klippa och klistra lite med mitt fotoalbum som jag håller på med, bara för att det är så kul  Man blir verkligen glad när det är klarblå himmel och solen lyser. Vår vår, härliga vår hehe. Blir nog att ta fram cyklarna idag eller annars imorgon. Har inte cyklat sen i slutet av september, shit vad tiden har gått fort sen vi flyttat från Ljungby. Vi har bott i Jkpg snart 7 månader, herregud. Vart har denna tid tagit vägen. Men det innebär att det snart är sommar ju, hur skönt som helst.


Nä duschen var det ja, lätt att fastna här hehe. Ha nu en bra dag och njut av det härliga vädret!


Puss puss


  


Saknar dig älskade mamma, men på fredag ses vi igen:D Hur underbart som helst hehe. Fira Valborg tillsammans och på måndan blir det en mamma och dotterdag i Linköping innan jag drar till Sthlm. Ska bli mysigt.    

Ovido - Quiz & Flashcards