Alla inlägg den 11 april 2010

Av Johanna Gustafsson - 11 april 2010 17:10

Hallå där!


Var länge sen som jag skrev något i min blogg, dagarna springer bara ifrån oss. Men nu så blir det ett litet inlägg. För någon veckan sen fick jag reda på att jag kommer få tillbaka runt 11 500kr på skatten och hur glad blir man inte av det då woho  Så nu blir det en resa till Kroatien, Florida eller något fint och varmt ställe. Blir väl att vi åker i slutet av september/början av oktober. Längtar sjukt mycket. Få bada i havet och bara leva livet, kan det bli bättre:)


Verkar också som att jag fått jobb eller jobb och jobb, kommer få bli timvik på ett äldreboende som jag just nu har praktik på. Bra! Behöver verkligen pengar. Så får kanske hoppa in nu lite i maj innan sommarjobbet drar igång. Ser verkligen framemot sommarjobbet. Ska bli sjukt spännande. Har iaf fått reda på att jag ska jobba dag/kväll första perioden och natt andra perioden. Börjar med att jobba midsommarhelgen, gött med pengar säger jag! Får passa på att göra lite saker nu innan och efter sommarjobbet. Drar väl iväg till Göteborg sen i maj/juni. Längtar verkligen efter sommaren nu. Solen bara skiner och det är helt underbart.


Jaha då var denna helg snart slut då. Har praktik imorgon igen, börjar kl 13.30 Men innan dess ska jag skjutsa Fredrik till jobbet till kl 3 inatt sen lämna in bilen kl 7.30 så vi får den lagad. Har varit en skön och lugn helg. Var i Gränna igår för första gången med älsklingen   Var så mysigt. Han kommer inte ens ihåg om han varit där eller ej. Han blev väldigt förvånad över hur fint det var, kanske inte så som han hade trott. Tyvärr så var det mulet, blåsigt och ganska kallt. Men får dra dit sen i maj när det blir lite varmare.


Blev en lite uppdatering iaf, ska se vad jag ska hitta på nu. Hm. Tråkgit att bara sitta vid datorn... Och promenerat har vi redan gjort. Blir väl att plocka lite här hemma, man hittar alltid något att plocka med  


Avslutar med en bild!


  

Ovido - Quiz & Flashcards