Alla inlägg den 18 april 2010

Av Johanna Gustafsson - 18 april 2010 21:17

Hallå där!


Jaha då var denna helg också över snart, söndagkväll igen:P Veckorna går hur fort som helst. Men sen när sommaren och allt kommer får tiden gärna gå lite saktare så man hinner med:) Jag är verkligen dålig på att blogga har jag märkt. Får bli bättring på det, frågar är bara hur många som egentligen läser min blogg? Dåligt med kommentarer tycker jag  


Hm, vad har vi gjort denna helg då. Mest varit hemma och slappat känns det som. I lördags drog vi till Holmgrens och kollade på lite fina bilar, gud vad jag är sugen på ny bil men vart sjuttan ska man få dem pengarna ifrån  Får bli längre fram! Funderar på att kanske skaffa en moped till sommaren, hm. Funderar och funderar. Skulle vara bra att ha till jobbet och så och slippa åka buss. Tål att fundera på ännu mer! Sen efter Holmgrens till A6 och kollade runt lite. Så himla tråkigt när man inte har några pengar, är så sugen på att bara handla massa saker och åka till ullared och bränna pengar. Blir att shoppa loss lite när skatteåterbäringen kommer in på konto:) Gött!   På kvällen blev det lite promenad och liten sväng med bilen och kolla läget i stan:P Har blåst så himla mycket under helgen, trodde nästan fönstrena skulle blåsa sönder, läskigt! Idag har väl inte hänr så himla mycket. Lite fix här hemma och så. Har precis kollat på "My one and only" -helt okej film.


Imorgon är det praktik igen, bara fyra dagar kvar på dessa nio veckor. Shit vad tiden gått fort. Men verkar ju iaf som att jag kommer få hoppa in och jobba lite extra, det är ju jättebra! Blir lite ledig nu efter praktiken. Ska dra hem till mamma till Valborg och sen vidare till Karin i Sthlm, kul kul! Skönt med lite ledigt och så innan sommarjobbet drar igång. Men hoppas jag får jobba en del nu i maj och tjäna lite pengar.


Nä nu får det räcka för idag. Får väl skriva igen en annan dag. Hej hej


  

Ovido - Quiz & Flashcards