Alla inlägg den 10 november 2010

Av Johanna Gustafsson - 10 november 2010 17:00

Jiho, nu är vintern och snön här. Jag tycker faktiskt att det är jättemysigt. Brukar ju vara mysigt de två första månaderna eller så men sen tröttnar man på det och vill ha sommar. Men just nu njuter jag, så länge man inte måste ge sig ut på vägarna som min älskling måste. Igår var han i Göteborg i snöovädret, kändes inte så bra. Var orolig hela tiden med tanke på hur halt det var och hur mycket olyckor som inträffat (närmare 30 st här i Jkpg). Men han kör så lugnt och försiktigt att han till och med fått beröm av passagerarna, så det känns bra. Min lilla älskling!


Själv har jag typ bara suttit inne och fixat och donat lite med tvätt, mat och hemmafix. Igår sov jag oförskämt länge, men var så trött efter att ha jobbat natt. Idag sov jag iaf inte lika länge som tur var, men dagen har ändå sprungit ifrån mig. Har iaf gjort lite nytta, tvättat och fixat. Borde göra ännu mer. Sitter och väntar på att älsklingen ska komma hem, har börjat lite med maten. Ikväll blir det rödspätta, potatis och någon god sås. Mums! Så kul att laga mat och göra det från grunden och inte köra halvfabrikat, usch. Igår blev det färsk kyckling, sås och potatis -hur gott som helst. Hade även bakat en chokladkaka tills älsklingen kom hem. Roligt att småfixa och dona här hemma och bara njuta och göra det man känner för och såklart sånt man inte känner för heller men som måste göras hehe. Har kollat på Bonde söker fru på tv4 play. Ska bli kul att se det ikväll. Älskar det programmet, lite halvkomiskt med alla bönder och deras dejter hehe. Har även pratat med min vän My på telefonen, saknar henne!


Blev ett lite kortare inlägg idag, har inte så jättemycket intressant att skriva om direkt. Blir att fixa vidare med andra saker.


Just det, har lagt ut vår tv-bänk samt skrivbord på Blocket.


Checka:


http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.blocket.se%2Fvi%2F30630765.htm&h=85e2a


Sitter och funderar på vad man ska ha för mobil, får ju nämligen förlänga mitt abonnemang nu i november och får då en ny mobil. Men vad ska man välja i denna mobilvärld? En iPhone? Hm, nej inte så kul kanske att ha en mobil som ALLA har. Ge mig förslag, tack!           


Idag blir det även lite bilder från när vi var hemma hos mamma och så!



Ovido - Quiz & Flashcards