Alla inlägg den 6 juli 2013

Av Johanna Gustafsson - 6 juli 2013 01:31

Då var det dags för sista jobbhelgen innan semestern? Har jobbat 15-20 idag och det gick jättebra, hade dock ont i höften när jag kom hem? Hade iofs redan det innan jag började detta pass. Har bara imorgon kväll och söndag morgon att jobba, kommer gå så fort. Kanske inte har tid med några uppdateringar under helgen, brukar vara trött när jag kommer hem.

Trevlig helg på er alla

Nu ligger jag i sängen och kollar på tvn och bara njuter av att jag har sovmorgon imorgon?

Nya handdukar i badrummet som matchar duschdraperiet?

Av Johanna Gustafsson - 6 juli 2013 01:27

Här kommer lite fina bilder från igår kväll när jag och F var ute på en biltur på kvällen?

Av Johanna Gustafsson - 6 juli 2013 01:25

I onsdags var jag och älsk i Göteborg och hade en riktigt mysig dag. Vi besökte först Stoff och stil och köpte lite sygrejjer. Köpte även jättefina handdukar på Hemtex och älsk köpte en ny fin uppblåsbarmadrass på Jysk. Efter detta åkte vi till vackra Marstrand. Första gången jag var där och gud vad fint det var. Strosade omkring och tog färjan över till ön. Avslutade sedan med lunch på en dyr krog, mumma. Sedan åkte vi till Liseberg? Som jag längtat! Älskar att gå omkring där och spela en massa på chokladlotteriena men vann tyvärr bara tre andravinster, jag som så gärna ville ha stjärnvinst? Haha. Men blir några besök till i år så får bli då, har ju köpt Lisebergskortet så har gratis entré ett år? Var så mysigt att bara gå runt där på Liseberg med min söta, något som var mysigt var att köpa plättar och sitta och mumsa på i ett litet hus. Senare på kvällen uppträdde Sting på scenen, häftigt!

Nu en bildbomd?

Fick lite färg:)

Ovido - Quiz & Flashcards