Alla inlägg den 17 juli 2012

Av Johanna Gustafsson - 17 juli 2012 23:41

Sitter och skriver genom den efterlängtade appen som kommit till bloggplatsen. Mycket lättare och smidigare med denna app. Sitter och kollar på den otecknade Snövit, verkar helt okej. Annars idag har älsk fixat med rosten på bilen och jag tycker det blev väldigt bra, han är så duktig. Jag har lagat mat, plockat och fixat lite samt tvättat, så skönt att få sånt gjort. Igår kväll rensade jag bland mina kläder och lyckades rensa ut en del, skönt. Har varit en sån mysig dag trots att vi inte gjort så mycket men så skönt att bara vara hemma och fixa. Såg klart på den sista Harry Potter- filmen idag och jag tyckte den var riktigt bra! Har en jäkla massa filmer så i borde/vill se. Kanske kan bli lite mer filmer imorgon men borde även städa och fixa innan fredag då Fredriks syster och systerson kommer hit. På torsdag blir det att segla på Vättern (om vädret tillåter) med en jobbarkompis och hennes familj, ska bli så kul. Så städningen måste vi ta imorgon, skönt att få det gjort och när vi är två går det mycket fortare.

Nu ska jag se vidare på filmen!

Ovido - Quiz & Flashcards