Alla inlägg den 23 april 2011

Av Johanna Gustafsson - 23 april 2011 21:58

Usch, har nu åkt på en förkylning. Inte så farligt ännu men haft grymt ont i halsen inatt och nu senare på kvällen har även näsan börjat rinna så jag antar att nu har jag verkligen åkt på en förkylning:( Var skitlänge sen jag var förkyld, typ sen midsommras eller något. Tänk vad länge jag klarat mig ifrån skiten men nu när jag kände av de där halsonda så blev jag påminnd om hur jäkligt det är med förkylningar. Hoppas bara man inte får feber och skit, för jag vill verkligen inte bli sängliggandes nu när det fina vädret har kommit och så. Men men inte att göra något åt om det nu skulle bli så. Asså nu låter det ju som värsta grejjen men är ju bara förkylning, men ändå. Ska inte klaga mer nu utan fortsätta njuta av min lediga helg.


Är hemma hos svärföräldrarna nu under påsk (fredag-söndag). Jobbade i fredags och jobbar även på måndag men det blir ju lite extra pengar då när det är storhelg, gött som fan. Har varit en mysig påskafton med Fredriks familj. Hans två systrar och syskonbarn från Skåne har varit här och vi har haft det jättemysigt i solen. Underbart väder asså, men har försökt att ha på mig så mycket kläder det gått för att förkylningen inte ska bli värre. Ätit god mat och bara haft det allmänt mysigt. Men tiden går ju så himla fort bara. Fick även en jättefin blomma att ha ute på vår balkong av hans systrar i förlovningspresent -tack så jättemkt! Fs syskonbarn blev jätteglada för presenterna som vi hade med från Florida -roligt! 


Nu sitter vi hemma hos Fidde och vi har bytt lite bilder från vår resa. Roligt att uppleva dessa minnen vi hade från denna underbara resa. Håller på och kollar på någon film också -skyline eller vad den hette. Men jag har inte kollat så himla mycket utan mest kollat på datan hehe. Inte direkt sugen på att se på film.


Imorgon åker vi hem till Jkpg igen för på måndag vankas det jobb! :) Åh hoppas verkligen inte att förkylningen blir värre, tycker det räcker som det är nu. Hoppas även på att få sova gott inatt.


Bilder och mer blogginlägg kommer från resan lite senare. Jag lovar!


Glad påsk till er alla från mig!

Ovido - Quiz & Flashcards