Alla inlägg den 5 april 2011

Av Johanna Gustafsson - 5 april 2011 17:59

Nu är jag förlovad med världens bästa Fredrik <3 Känns så himla underbart! Livet leker verkligen nu:D Vi hade en jättemysig dag och började dagen på Everglades och efter det så åkte vi till en fruktodling där de hade jättegod frukt som vi tog med oss ner till stranden där själva förlovningen blev av. På kvällen var vi ute och käkade på en jättefin italiensk resturang. Blev en tre rätters med drinkar och öl. Jag är överlycklig just nu <3 Det känns verkligen helt rätt. Lite ovant med en ring på mitt finger men jag lär vänja mig fort och känslan är ju underbar så det ska inte vara några problem.


För övrigt så har vi det superbra här i Florida. Kan inte bli bättre. Mer bilder och uppdatering kommer senare.


Ha det så bra alla där hemma i Sverige!

Ovido - Quiz & Flashcards