Direktlänk till inlägg 20 januari 2010

Bra dag!

Av Johanna Gustafsson - 20 januari 2010 18:57

Hej på er där ute:)

 

Idag känns det som en bra dag, inte lika uttråkad som jag varit den senste tiden. Känns som att det vänder nu. Nu börjar mitt nya liv:) Pepp på det!  

 Känns jättebra! Nu är det ett jobb som saknas eller kanske att jag får börja den där utbildningen som är på 12 veckor då det ingår 10 veckors praktik. Väntar på samtal från ett äldreboende. Hoppas dem behöver folk där eller att jag iaf kan sommarjobba där. Ligger ganska nära oss, så det vore perfekt! Bara vänta och se.

 

Imorgon blir det besök på AF igen och sen handla, fick pengar idag, gött! Men tyvär tar dem slut nästan lika fort, har ju lite räkningar och maten är ju inte direkt gratis, men tur vi är två som delar på kostnaderna:)

 

På fredag ska vi simma och på lördag ska vi gå och se Avatar på bio, ska bli riktigt kul! Roligt när det händer lite, de senaste helgerna har varit riktigt tråkiga och vi har inte direkt hittat på så mycket, tyvär så kostar det ju att göra roliga saker:S Ser fram emot en myig helg med älsklingen. Men saknar mina vänner väldigt mycket. <3

 

Den här dagen har verkligen gått jättefort asså, förstår inte vart den tagit vägen. Hehe. Men ibland är det så, ibland går det fort och ibland väldigt väldigt sakta. Känner mig ganska peppad och glad idag, motiverad till saker och ting! Känns väldigt bra. Vet inte riktigt vad jag ska göra nu dock men det finns väl alltid något i hushållet att göra. Ska nog gå och sätta på en maskin tvätt, skulle nog behövas. Städningen sparar jag till imorgon eller till helgen:P Sen blir det nog lite tvtittande, alltid skönt på kvällen!



Angående bilden: Kommer aldrig glömma den här klassresan med OP05, så kul vi hade. Saknar klassen! Var på klassresa i Rimforsa utanför Linköping, men skulle egentligen åkt till Sankt Anna tror jag, men blev inte så. Men det gör inget för detta ställe var jättemysigt med vatten alldeles i närheten. Jättefint!

 

Nä nu har jag nog inget mer att skriva idag, inte som jag kan komma på just nu i alla fall. Skriver kanske lite imorgon igen (ska försöka vara seriös och aktiv med denna blogg)!

 

Ha det bra!

 

Och glöm inte att kommentera!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Gustafsson - 15 augusti 2013 00:06

Idag har jag verkligen inte gjort någonting. Typ bara lagat mat, ätit, sovit, surfat och sett film. Borde vara glad över att jag kunnat koppla av och inte göra en massa hela tiden men jag har istället dåligt samvete för att jag varit så lat och inte ...

Av Johanna Gustafsson - 14 augusti 2013 01:29

Har nu varit hemma i typ en vecka, så skönt att vara hemma igen efter allt farande. Bara njöt av att komma hem och få sova i min säng. Direkt när vi kommit hem åkte jag och badade tillsammans med B och åt kvällsmat i det gröna, vi har så trevligt iho...

Av Johanna Gustafsson - 3 augusti 2013 23:16

Nu kommer bilderna från bland annat Helsingborg och Halmstad! Take care:) ...

Av Johanna Gustafsson - 3 augusti 2013 15:59

Idag är det så jäkla varmt ute, typ 28 grader i skuggan och 35 i solen. Ska inte klaga på vädret men detta är lite väl varmt. Man orkar ju inte göra något. Sitter nu nere i källaren och pluggar, surfar och ser på tvn. Så skönt med en kall källare. Br...

Av Johanna Gustafsson - 3 augusti 2013 15:53

I förrgår åkte vi till H i Halmstad och stannade över natten. På dagen badade vi vid Östra Stranden, så härligt att bada i havet. Hade även med oss god fika från Östras bageri. Efter detta åkte vi till Maxi för att handla till vår grillkväll. Vi tänk...

Ovido - Quiz & Flashcards