Alla inlägg den 24 januari 2010

Av Johanna Gustafsson - 24 januari 2010 23:07

Hejsan!


Har varit en bra helg med många roliga händelser. Varit på bio, innebandymatch och simmat. Bion var riktigt mysig, såg Avatar och den var verkligen jättebra gjord och skitbra! Har även varit hemma och sett på lite film med min älskling:) Ikväll såg vi klart Sagan om ringen. Nu har jag äntligen sett klart alla tre:D Shit va bra dem var, att jag inte sett dem tidigare. Ångrar verkligen inte att jag sett dem nu:D Har gjort köttbullar ikväll, gott och tagit ett härligt bad:)


Imorgon får vi se vad som händer, får väl tvätta lite och fixa här hemma. Ngt annat är inte planerat vad jag vet nu, inga möten eller så. Har bara möten på onsdag vad jag vet nu, ganska skönt. Blev en del möten förra veckan. På fredag åker vi hem till mamma, ska bli riktigt mysigt, saknar dem så mycket. Och nästa helg ska vi hem till Fredriks föräldrar, blir också kul. Ska till Lund och fira Fredriks systers son. Blir väl att träffa Fredriks kompisar också. Man får ju passa på när man är hemma. Hos mamma blir det nog att åka skridskor på Boren hoppas jag, skulle vara mysigt. Annars blir det nog bara att vara hemma och umgås, saknat dem så fruktansvärt mycket. Ska även mysa med min lilla katt Findus, gullunge:)


Lite uppdatering av helgen, har inte så mycket mer att skriva. Skriver mer en annan dag när jag känner för det. Ska försöka vara lite mer seriös med denna blogg hade jag tänkt mig.


Puss och hej!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards